av Eva Dozzi | apr 5, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Nu har jag väl riktigt fuckat upp alltihopa. Alla utom Ninni kan bortse från det jag skrev nyss! Jag trodde nu att jag skrev i din gästbok (eftersom det stod "kommentera inlägg") men ack vad jag bet mig i tummen – det lades ut... av Eva Dozzi | apr 4, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
… är jag som sagt och har inte riktigt fattat den här sajtens något röriga upplägg. Man kan alltså skriva i gästboken (vilket jag gjort) och då får du meddelande om att du fått meddelande? Eller? Och... av Eva Dozzi | apr 4, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
"Lennon som svartsjukt, knarkande monster" var rubriken på recensionen. Det var ju lustigt. Varför klämde de inte i med "nakenchock!" också?! Och det var ändå SvD … Men det blev en intervju också, idag,... av Eva Dozzi | apr 2, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
… som blev resultatet av gårdagens ultimata frustration! ... av Eva Dozzi | apr 2, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Hej alla ni som kommenterat mitt inlägg igår! Jag står just nu på randen av ett nervöst sammnbrott. Jag hade skrivit ett LÅNGT stycke med svar till er alla (Pippilin, Ulle, Ninni och Ingela) och några smörfina citat... av Eva Dozzi | apr 1, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Härmed begår jag bloggpremiär med förhinder. När jag fick veta att jag skulle blogga ville jag givetvis kunna smycka min blogg med några trevliga bilder ur egen fatabur (=mobilkamera). Men nu har jag gråa hår...