av Eva Dozzi | apr 9, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
…skulle rubriken vara. Den trillade bort i ännu ett bloggofåneri.
av Eva Dozzi | apr 9, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Javisst, Mattias M, det var ännu en storsatsning. Det gick till så här: Nöjesredaktionen lade pannorna i djupa veck och spekulerade: ”Vad är det som ingen vill missa i tv? Joooo, en hockeymatch mellan Sverige och Sovjet. Eureka! Det ska... av Eva Dozzi | apr 8, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Jaaa, just det Hasse, det var det vitsiga namnet på apparaten som oöverträffat opartiskt skulle dra kulorna till lottoraden, och som sedan sög ut för många kulor! Långsamt kommer det tillbaka till mig. Vilka minnen! Pa... av Eva Dozzi | apr 7, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Ha ha ha, Mattias, jag skrattade en kvart! Underbar idé – men jag tror du möjligen tänker på fel program. Razzel kan inte kallas ett monumentalt misslyckande, det gick i flera säsonger och betecknas snarare som en succé i SVT:s... av Eva Dozzi | apr 7, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
… och mor är en orm. Och ormar skriver på natten! Jag har familj och skulle kunna skylla på barn och hundar. Men svaret är tyvärr ett annat … Jag är en obotlig nattsuddare och har alltid varit. Det är svaret... av Eva Dozzi | apr 5, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
… Årstafrun skulle det vara. Usch vilken usel liknelse.