av Eva Dozzi | apr 24, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Mycket tråkigt att missa Enhets-cirkeln – särskilt nu när jag läst chatten efteråt! Jag saknar ju detta sätt att diskutera böcker! (När jag får mera tid ska jag gå med i en "riktig" bokcirkel... av Eva Dozzi | apr 22, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Tack för svar och deltagande. Jag vet fortfarande inte vad som gick snett. Jag hoppas verkligen det funkar nästa gång … En sak som jag undrar är: kan/bör/ska författaren vara med i cirkeln om sin egen bok, om denna så... av Eva Dozzi | apr 21, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Hjälp! SOS!! Det fungerar inte att komma med i cirkeln om Enhet som just nu pågår. Varje gång jag försöker ansluta hänger sig datorn helt och hållet. Den börjar ladda cirkeln, och sedan – niente. Fan, jag som sett... av Eva Dozzi | apr 21, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Bort allt vad oro gör! Bort allt vad hjärtat kväljer! Bäst att man väljer bland dessa buteljer sin maglikör Dessa Bellmanrader fick jag i huvudet när jag läste redaktör Ninas inlägg idag. Egentligen är det...
av Eva Dozzi | apr 18, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
… och dags för den första riktiga vårhelgen på landet. Förra gången var det kallt och snö. Boda in the winter Där i ett rum finns min riktiga läshörna där det konsumerats massor av böcker – en... av Eva Dozzi | apr 17, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
I Hasses läsdagbok finns en mycket underhållande betraktelse om detta att läsa för bildning mm. Hur många av oss har inte (mest i unga år kanske?) poserat med viss litteratur på svartklädda kaféer, på soffbord,...