Välj en sida

Jag är hitorieberättare, men jag tror att skrivandet och läsandet har liknande drivkrafter. Jag skriver av samma skäl som jag läser! När jag skriver är jag en läsare och när jag läser är jag delaktig i en skapelseprocess. En bra berättelse ska frammana en...

Hej då!

Idag är det den sista januari och det här är mitt sista inlägg. Jag är van vid att ha läsandet för mig själv men den här månaden har jag försökt sätta ord på det. Det har varit lite ovant. Ovant men roligt. Tack för fina och intressanta kommentarer och lästips och...