av Marcus Grahn | aug 9, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
I Sundsvall har jag aldrig varit, nu ska jag till Sundsvall. Det är mycket långt till Sundsvall, om man inte är där. Är man där, då är det kort. Om man är där jag är nu är det långt. Det är... av Marcus Grahn | aug 7, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Travis pop och Carte d’Ors Stracciatella, det låter som det smakar. Chokladigt och snällt. Allt är gott. Dagen före fredag, dagen för fredagsbilagor, en dag för jobb, glass och skotsk pop. Elton sover, katten sover, du... av Marcus Grahn | aug 6, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Jag har nytt kontor, det är en korgstol. Måste sluta älta detta nu. Den här flytten. Packandet, pillandet, fixandet och donandet. Det är sådant folk gör, man byter plats, gör nytt och annorlunda, det är... av Marcus Grahn | aug 5, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Så efter ingen jävla semester börjas det igen. Jobbandet, det riktiga. Och jag får återinse att jag skulle ha liten trovärdighet i "Dirty jobs". Om jag blev ett inslag där. Om Mike Rowe kom i sin jeep, hoppade ut och in... av Marcus Grahn | aug 3, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Och vi åkte till Ikea. På en söndagsförmiddag. Hon är mammaledig, jag är drönare, vi kan åka till Ikea när vi vill, vi kan åka på en tisdag, sista dagen före löning, vi kan dra tre vagnar i... av Marcus Grahn | aug 2, 2008 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Vi mäter och träter och lyssnar på "Mys" av bandet Gnom, det som senare blev Kaizers Orchestra, Norges bästa band, enligt både mig och Tore Renberg, Norges näst bästa författare. Det framkommer i "Kontroll...