Välj en sida

Men ja just det…

Ont i fötterna!! Vi åkte upp till Kungsberget idag och testade julklappspjäxorna och motion och frisk luft har jag alltså fått i överflöd. Och ömma fötter, men kul var det! Det slog mig ju angående diskussionen kring mitt förra inlägg att den där unga kvinnliga...

Jul, jul …

Det har varit mycket jul nu och därtillhörande klappfixande och matlagning (lätt handikappad av stort plåster kring vänster ringfingertopp som vana läsare av min blogg vet varför det sitter där), vilket temporärt har lett till lite lägre tempo i bloggandet. I lördags...