av KarinH | apr 4, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Tack för tipset Pippilin, har inte läst Aidan Chambers böcker om läsandet. Men eftersom du skriver så många oooo:n i otroligt så måste jag göra det. Mod och fritt fall. Så är det för mig just nu. Jag ångrar att jag hade modet att kasta mig ut och skicka mitt manus... av KarinH | apr 3, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
”Vilse i pannkakan” undrade vad jag läser just nu (bra namn förresten). Jo, jag läser Kunzelman och Kunzelman av Vallgren och sen ganska lång tid tillbaka ”Ett annat liv” av PO Enqvist. MEN en bok som jag kommit att ha som min husgud under den här våren är ett...
av KarinH | apr 2, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Oj, oj vilket långt inlägg jag skrev i natt. Knappt att jag orkar läsa igenom det själv när jag ser det. Pippilin undrade om hon med Touchmetoden fick jobbet. Svar: nej, men det var nära. Idag har jag varit duktig, jag har tränat på att vara ute i god tid,... av KarinH | apr 2, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Effektiv tangentbordshantering enligt Touchmetoden? Vad är det undrade jag för ett par veckor sedan när jag höll på att intervjua en eventuell ny medarbetare till min personalgrupp. Det var det enda jag inte förstod i meritförteckningen. Kanske var det därför jag hade... av KarinH | apr 1, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Här kommer jag som ett aprilskämt och ska försöka mig på att blogga under en månads tid. Vi får väl se hur det går. Men jag ska göra så gott jag kan. Är vettskrämd inför att jag inte ska ha någonting att skriva om varje dag, men det ordnar sig väl på något sätt. Jag... av Ulrika Lidbo | mar 30, 2009 | Debutant, Författare, Gästbloggare, Okategoriserade
Okej, vänner. Just nu är mitt liv ganska stressigt. Kanske därför jag fick för mig att färga en del av håret rosa hos frisören idag? Där och då kändes det som en tokbra idé. Tyvärr (?) fäste inte hubba-bubba-nyansen på mitt hår, så allt som syns är en blygt violett...