Välj en sida

Ibland frågar journalister om jag har ett motto. Ingen annan frågar någonsin om det, men jag har skaffat ett: ”Det är bättre nu.” Män i min ålder anser ofta att det var bättre förr. Det kan aldrig gälla kvinnor. För oss är allt bättre nu.   Det...

April närmar sig med stormsteg. Den här tiden på året går alltid så fort tycker jag. Alla vaknar ur sin dvala och plötsligt händer tusen saker på en gång. På söndag ska det tydligen bli femton grader varmt, inte en dag för tidigt. Detta är alltså mitt sista inlägg....