Hem › Bokdiskussioner › Kolibrir och skrattmåsar › Blandad bokcirkel › Var är ni baserade?
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år, 8 månader sedan av
OS.
- FörfattareInlägg
- 2022-07-03 kl. 08:07 #52651
Hej!
Ledsen för dålig respons.
Det verkar som att vi inte kommer längre än såhär men tack ni som svarat hittills.
Och allteftersom tiden gått har annat kommit i vägen och jag har för egen del insett jag ändå inte riktigt har tiden att prioritera en bokcirkel i min vardag, allra minst i höst vilket kanske skulle kännas mer aktuellt nu när det tagit hela våren och en del av sommaren att kommit igång.
Så med detta stänger jag gruppen och önskar en trevlig sommar. - 2022-05-24 kl. 21:57 #51458
Hej.
Bor också i Stockholm och föredrar fysiska möten.
/ Daniel
- 2022-05-24 kl. 12:12 #51435
Hej Olof,
Jeg bor i Stockholm och föredrar nog fysiska möter.
Men full förståelse om digital funkar bedre!Stine
- 2022-05-24 kl. 21:00 #51457
Hej Stine,
Tack för input!
Passar på att lägga till att även jag nog föredrar fysiska möten./Olof
- 2022-05-24 kl. 07:35 #51420
Hej!
Nu när vi börjar bli ett par stycken ville jag bara kolla var folk är baserade. Med en pandemi i ryggen har i alla fall jag märkt av att hybridmöten sällan fungerar särskilt bra. Därför röstar jag för fysiska möten eller helt digitalt. Om det är så att övervägande medlemmar finns i Stockholm tänker jag att vi kanske helt enkelt kör på fysiska möten på plats i Stockholm. Men det är bara jag, vad tycker ni?
Slänger ut två frågor:
1. Var är du baserad?
2. Föredrar du digitala eller fysiska möten för denna cirkel?/Olof
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.