- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 år sedan av .
Visar 2 svarstrådar
Visar 2 svarstrådar
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hem › Bokdiskussioner › › Drömmar och hemligheter med Helsingborgs bibliotek › Nu är vi igång!
Hej!
Jag är också bibliotekarie på Helsingborgs bibliotek och jag kommer att vara mer delaktig när vi läser nästa bok i Juli. Jag har ett stort intresse av läsning, spel, digitala upplevelser och mycket annat. Jag älskar att lära mig nytt och att ständigt utvecklas. Jag läser “Familjen Bridgerton. En förtrollande hemlighet” på min läsplatta, vilket gör att även jag skulle kunna läsa i solen. Tyvärr har det bara regnat de senaste veckorna så det har bara blivit inomhusläsning är så länge.
Hej! Jag är bibliotekarie på Helsingborgs bibliotek. I år har jag mest läst nya romaner utanför romance/feelgood-området och ser fram emot att koppla av med dessa två romaner i sommar. Stor del av min fritid ägnar jag åt mitt läsintresse, men ser fram emot sommarens möjligheter att vara ute i naturen och träffa familj och vänner. Dessutom ska det bli kul att diskutera våra romaner i detta forum. Jag har valt att lyssna på “När drömmar möts” på Biblio för att lätt kunna ta med mig läsningen ut till solen.
Hej och vad kul att ni är här! Hoppas att ni känner er sugna på att börja läsa. Vi är nyfikna på vilka ni är, om det är något särskilt som gör att ni valt att vara med i denna bokcirkel i sommar och vilket format ni kommer att läsa romanerna i. Vi önskar er härlig läsning! Hälsningar Sofia och Julia