Författare: Hildur Jonadottir
Intro om mig: Hildur Jonadottir
Hej, jag heter Hildur och jag är ny i denna grupp! Hoppas jag blir välkomnad med öppna armar och ett överaskningskalas av högsta rang. Ni kan hitta mig längst Norrbottens klara kust, men jag föredrar att vara med online då jag vill utveckla mina kunskaper om dataservice. Än så länge behöver jag hjälp av min dotter Fjola. Mamma älskar dig! Kika gärna in min profil för mer information om lilla mig och mitt liv. Om ni tycker att min resa/uppväxt verkar intressant är det bara att skriva till mig privat eller i gruppchatten så kan jag ge en mer dettaljerad version, då detta bara var mycket kortfattat. Boken vi ska diskutera verkar väldigt intressant, jag har inte läst den än men återkommer i eftermiddag då den nog är utläst. Man har ju mycket tid som pensionär, ni vet nog vad jag menar. Hoppas ni kommer tycka det är kul att ha mig i gruppen och att jag kommer leda till många spännande diskussioner! Puss och kram, eller som man säger på isländska: koss og knús!
Intro om mig: Hildur Jonadottir
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 1 år, 10 månader sedan av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.