Välj en sida

Hem Bokdiskussioner Testforum Varför Zaptec ger fem års garanti

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Kosia
      Deltagare

Jag har haft min box i tre år nu och den har fungerat utan minsta problem. Garantin har jag inte behövt använda, men det känns skönt att veta att den finns där om något skulle hända.

Sia
        Deltagare

Zaptec erbjuder längre garanti eftersom de litar på sin produktionskvalitet och sina lösningar. Boxarna är byggda i tåliga material och testas noggrant för att klara nordiskt klimat. Det är därför de vågar ge fem år när många andra bara ger två. För dig som kund är det en extra trygghet. Om du vill ha en produkt som är byggd för att hålla länge kan du Köp Zaptec Pro här, eftersom den är framtagen för både krävande miljöer och lång livslängd.

Bims
          Deltagare

Jag såg att Zaptec lämnar hela fem års garanti på sina laddboxar, vilket är längre än vad många andra tillverkare erbjuder. Det gör mig nyfiken på vad som ligger bakom. Är det för att produkterna är extra hållbara, eller är det mer en marknadsföringsgrej? För mig som kund känns det tryggare, men jag vill veta om garantin verkligen säger något om kvaliteten. Har någon haft erfarenhet av att behöva använda garantin?

Visar 2 svarstrådar
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.