Välj en sida
Visar 2 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #74084
      Adam F
      Deltagare

        Jag har dessvärre också fått akut förhinder för att närvara idag, så tråkigt. Och jag har inte riktigt hunnit läsa ut boken heller. Hoppas att ni får en trevlig cirkelstund. Men vill gärna höra vilken bok ni väljer till nästa gång :)

      • #74070
        Karin Lth
        Deltagare

          Hej! Det kan dessvärre inte jag heller. Får medge att jag aldrig kom in i boken så jag släppte den nästan direkt. På det sättet gör det ingenting, för jag hade inte kunnat bidra på något bra sätt ändå. Men ser fram emot att höra vad det blir för bok till nästa gång!

          • #74071
            Anonym

              Hej!
              Då är vi 4 som ska ses imorgon. Tänkte höra vi istället kan träffas på teams? Det har tyvärr kört ihop sig så jag har svårt att hinna köra in till Lund.

          • #74054
            Jana
            Deltagare

              Hej!
              Kan tyvärr inte komma till träffen i Lund 18/9 men skriv gärna vilken bok ni valde till nästa gång

          Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.