- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år, 1 månad sedan av .
Visar 0 svarstrådar
Visar 0 svarstrådar
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hem › Bokdiskussioner › Ett pågående samtal (och en hel del frågetecken) › Lund med omnejd › Spirituell/ockultism etc i lund
Etiketter: Bokcirkel ockult spirituell
Hej allihopa!
Jag är en person boende i Lund som älskar böcker, läsning, boksamlande, bok diskussioner etc…
Jag har ett stort intresse för cermoniel magi, tarot, mysticism, ockult, kabbalah, etc..
Jag hade tyckt det vore jättekul att samla ett par med snarlika intressen och ha en bokcirkel förslagsvis en gång i veckan där vi går igenom och diskuterar det vi läst!
Någon som känner sig manade?