Välj en sida

Etiketter: 

Visar 1 svarstråd
  • Författare
    Inlägg
    • #73327
      Anonym

        Okej , ska vi börja med att bestämma bok nu. Jag kan tänka mig börja med Pesten eller Tre män i en båt. Vad tycker ni?
        Sedan när vi har läst den kan vi börja med att ses på typ Teams?
        Hur lång tid ska vi ha på oss att läsa den?
        Vid diskussionen kan vi förslagsvis utgå från frågor som du Michael länkade i ditt sista inlägg..

        • #73328
          Mikael F
          Deltagare

            Jag kan också tänka mig att läsa ”Tre män i en båt”. Det känns som en lämplig bok att börja med.
            Är det någon annan som har andra förslag?

            Teams fungerar för mig första gången i alla fall.

            Jag vet inte riktigt hur mycket tid man behöver för att läsa boken, men att ha ett möte i månaden känns lämpligt.

            • #73330
              Skelle
              Deltagare

                Tre män, teams, och en månad fungerar för min del!

              • #73329
                Anonym

                  Ja, 1 gång i månaden känns lämpligt tycker jag också.

            • #73318
              Anonym

                Okej , ska vi börja med att bestämma bok nu. Jag kan tänka mig börja med Pesten eller Tre män i en båt. Vad tycker ni?
                Sedan när vi har läst den kan vi börja med att ses på typ Teams?
                Hur lång tid ska vi ha på oss att läsa den?
                Vid diskussionen kan vi förslagsvis utgå från frågor som stöd. Finns på nätet , och du Michael länkade ju också

            Visar 1 svarstråd
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.