Etiketter: Är ni på?
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år, 1 månad sedan av
Skelle.
- FörfattareInlägg
- 2024-05-22 kl. 17:37 #73327
AnonymOkej , ska vi börja med att bestämma bok nu. Jag kan tänka mig börja med Pesten eller Tre män i en båt. Vad tycker ni?
Sedan när vi har läst den kan vi börja med att ses på typ Teams?
Hur lång tid ska vi ha på oss att läsa den?
Vid diskussionen kan vi förslagsvis utgå från frågor som du Michael länkade i ditt sista inlägg..- 2024-05-22 kl. 18:48 #73328
Jag kan också tänka mig att läsa ”Tre män i en båt”. Det känns som en lämplig bok att börja med.
Är det någon annan som har andra förslag?Teams fungerar för mig första gången i alla fall.
Jag vet inte riktigt hur mycket tid man behöver för att läsa boken, men att ha ett möte i månaden känns lämpligt.
- 2024-05-21 kl. 13:27 #73318
AnonymOkej , ska vi börja med att bestämma bok nu. Jag kan tänka mig börja med Pesten eller Tre män i en båt. Vad tycker ni?
Sedan när vi har läst den kan vi börja med att ses på typ Teams?
Hur lång tid ska vi ha på oss att läsa den?
Vid diskussionen kan vi förslagsvis utgå från frågor som stöd. Finns på nätet , och du Michael länkade ju också
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.