Välj en sida
Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Mikael F
      Deltagare

Jag är också klar med boken nu. Vi får planera in Teams-mötet framöver, när alla har läst klart.

Jana
          Deltagare

Hej! Jag har nyligen registrerat mig här så har inte helt koll på hur det funkar. Som jag förstår de har ni redan kommit igång? Planerar ni börja på en ny bok sen? I så fall deltar jag gärna!

Skelle
              Deltagare

Vi har inte heller koll på hur det fungerar, så vi får göra våra egna regler.

Vi är snart klar med första boken, så antar att vi också snart påbörjar nästa.
                Om du vill kan du säkert ansluta på teams-mötet när vi ska diskutera första boken och bestämma andra.
                Och kan/vill du inte medverka så kan vi meddela här vad andra boken blev.

Anonym

Det låter toppen Skelle!

Jana
                    Deltagare

Tack! Hur och när ansluter jag till Teams mötet? Jag har Teams installerat på min dator.

Anonym

Hej Jana
                          Så kul du också vill hänga på.
                          Vi har läst tre män i en båt nu. Har inte bestämt när vi ska ha mötet.

Har alla teams? Vill någon skicka ut inbjudan till möte eller hur gör vi nu? Jag vill inte fungera som ngn cirkelledare för jag är blyg :)

Skelle
                            Deltagare

Jag måste jobba på min blyghet, så kan ta på mig att fixa möte.
                              Föreslår måndag 10/6 20:00.

Om datumet ovan inte passar får ni komma med förslag på annan tid här.
                              Hör jag inget innan lördag så skickar jag teams länk här.

Anonym

Hej

Ja vi fixar ett möte när Skelle också är klar . Vi hörs!
                        Förresten, jag har jätte problem med att kunna skicka iväg meddelande här. Strular hela tiden.. har ni också det så?!

Skelle
                          Deltagare

Har haft ett par hektiska veckor, så har ännu en bit kvar på boken.
                            Dock kommer jag se till att vara klar senast på torsdag!

@Ylva
                            : Sidan känns lite seg, men har fungerat bra att skicka meddelanden för mig (kör i Brave-browser på datorn).

Anonym

Ingen panik! Vi sa ju en månad :)

Mikael F
                          Deltagare

Jag är halvvägs genom boken. Jag har en svensk översättning från 1906 och jag antar att ljudboksvarianten inte är baserad på den, utan en modernare översättning. Jag återkommer när jag har läst klart den. Det borde inte ta så lång tid.

Skelle
                            Deltagare

Hmm, tyckte inte jag gjort det så uppenbart, men antar att du hade typ 50% chans att gissa rätt. :p

Jag har inte hunnit börja, har typ en timme kvar på min nuvarande bok..
                              Såg dock att TMIEB inte var så lång, så ska nog inte behöva hela den avtalade månaden på mig.

Återkommer här när jag hunnit ikapp!

Anonym

Nu grabbar ( Skelle antar du är man? ☺️) är jag klar med Tre män i en båt! Ska bli kul att höra vad ni tycker om boken !

Visar 3 svarstrådar
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.