Välj en sida
Visar 3 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #73361
      Mikael F
      Deltagare

        Jag är också klar med boken nu. Vi får planera in Teams-mötet framöver, när alla har läst klart.

        • #73371
          Jana
          Deltagare

            Hej! Jag har nyligen registrerat mig här så har inte helt koll på hur det funkar. Som jag förstår de har ni redan kommit igång? Planerar ni börja på en ny bok sen? I så fall deltar jag gärna!

            • #73373
              Skelle
              Deltagare

                Vi har inte heller koll på hur det fungerar, så vi får göra våra egna regler.

                Vi är snart klar med första boken, så antar att vi också snart påbörjar nästa.
                Om du vill kan du säkert ansluta på teams-mötet när vi ska diskutera första boken och bestämma andra.
                Och kan/vill du inte medverka så kan vi meddela här vad andra boken blev.

                • #73377
                  Anonym

                    Det låter toppen Skelle!

                  • #73374
                    Jana
                    Deltagare

                      Tack! Hur och när ansluter jag till Teams mötet? Jag har Teams installerat på min dator.

                      • #73375
                        Anonym

                          Hej Jana
                          Så kul du också vill hänga på.
                          Vi har läst tre män i en båt nu. Har inte bestämt när vi ska ha mötet.

                          Har alla teams? Vill någon skicka ut inbjudan till möte eller hur gör vi nu? Jag vill inte fungera som ngn cirkelledare för jag är blyg :)

                          • #73376
                            Skelle
                            Deltagare

                              Jag måste jobba på min blyghet, så kan ta på mig att fixa möte.
                              Föreslår måndag 10/6 20:00.

                              Om datumet ovan inte passar får ni komma med förslag på annan tid här.
                              Hör jag inget innan lördag så skickar jag teams länk här.

                    • #73362
                      Anonym

                        Hej

                        Ja vi fixar ett möte när Skelle också är klar . Vi hörs!
                        Förresten, jag har jätte problem med att kunna skicka iväg meddelande här. Strular hela tiden.. har ni också det så?!

                        • #73367
                          Skelle
                          Deltagare

                            Har haft ett par hektiska veckor, så har ännu en bit kvar på boken.
                            Dock kommer jag se till att vara klar senast på torsdag!


                            @Ylva
                            : Sidan känns lite seg, men har fungerat bra att skicka meddelanden för mig (kör i Brave-browser på datorn).

                            • #73370
                              Anonym

                                Ingen panik! Vi sa ju en månad :)

                        • #73348
                          Mikael F
                          Deltagare

                            Jag är halvvägs genom boken. Jag har en svensk översättning från 1906 och jag antar att ljudboksvarianten inte är baserad på den, utan en modernare översättning. Jag återkommer när jag har läst klart den. Det borde inte ta så lång tid.

                          • #73346
                            Skelle
                            Deltagare

                              Hmm, tyckte inte jag gjort det så uppenbart, men antar att du hade typ 50% chans att gissa rätt. :p

                              Jag har inte hunnit börja, har typ en timme kvar på min nuvarande bok..
                              Såg dock att TMIEB inte var så lång, så ska nog inte behöva hela den avtalade månaden på mig.

                              Återkommer här när jag hunnit ikapp!

                            • #73337
                              Anonym

                                Nu grabbar ( Skelle antar du är man? ☺️) är jag klar med Tre män i en båt! Ska bli kul att höra vad ni tycker om boken !

                            Visar 3 svarstrådar
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.