Välj en sida

Hem Bokdiskussioner Testforum Naturlig känsla inomhus

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      archytrek
      Deltagare

Tack så mycket för tipset! Jag har letat efter en webbplats med natursten av hög kvalitet som inte ser massproducerad ut. Det låter precis som det jag har letat efter – jag ska definitivt kolla in den och se vad som passar mitt utrymme

lakidog
        Deltagare

Om du vill ha något jordnära och tidlöst i ditt hem är sten ett fantastiskt val. Det ger rummet både struktur och personlighet utan att kännas trendigt eller överdrivet. Jag har nyligen lagt till en stenvägg i mitt vardagsrum och det har helt förändrat känslan i rummet – det känns mer jordnära, varmt och elegant. Jag har lärt mig att inte alla stenytor är likadana; vissa är för polerade och ser konstgjorda ut. Jag valde en mer rå och naturlig look som fortfarande känns elegant. Om du är ute efter samma känsla, kolla in detta urval av natursten. Deras katalog har alternativ som passar utmärkt för interiörer – inte för tunga, men rika på struktur och ton. Definitivt värt att utforska om du vill ta in en bit av naturen i ditt hem.

siripum
          Deltagare

Jag har länge velat lägga till något jordnära och tidlöst i mitt vardagsrum, kanske en stenaccent eller en accentvägg. Men jag är lite osäker på vilken typ av sten som skulle se modern ut men ändå kännas autentisk. Har ni några tips på material som uppnår den balansen?

Visar 2 svarstrådar
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.