Hem › Bokdiskussioner › Ett pågående samtal (och en hel del frågetecken) › Lund med omnejd › Bok 7 = En svältkonstnär (Franz Kafka)
- Detta ämne har 8 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 1 år, 7 månader sedan av
Karin Lth.
- FörfattareInlägg
- 2024-11-01 kl. 11:17 #74473
Hej! Hoppar tyvärr av bokcirkeln eftersom jag inte hinner med i läsandet just trots att bokcirkeln va kul. Det var jättetrevligt att få diskutera med er och kanske ”ses” vi längre fram!
- 2024-11-13 kl. 13:04 #74587
Hej!
Jag behöver tyvärr också lämna. Som det ser ut just nu får jag inte ihop det. Tack för att jag fick vara med ett tag. Ändrar sig saker hör jag gärna av mig igen.
Allt gott!
Karin Lth - 2024-11-10 kl. 23:24 #74549
AnonymÅh vad tråkigt, men du är välkommen tillbaka när och om du vill.
- 2024-10-17 kl. 08:59 #74314
Hej! Jag har sett att vi byter bok!
- 2024-10-11 kl. 00:47 #74236
AnonymEn svältkonstnär är en novell på 11 sidor upptäckte jag..
Den jag nämnde på 320 sidor är en samling av 51 berättelser..
Ska vi ändå läsa den och ses den 14/11? Eller ska vi välja en annan?
Kafka har skrivit Slottet. Det är en roman på 178 sidor och en av hans mest kända . Ska vi välja den istället? - 2024-10-10 kl. 21:14 #74234
Nästa bok blir En svältkonstnär (Franz Kafka).
Nästa möte blir på teams den 14/11.Bok 6 – Lund med omnejd
den 14 november 2024
20:00 – 21:00 (WET)Möteslänk: https://teams.live.com/meet/9351333737577?p=4V6LhYIyqkl82BLcq7
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.