Hem › Bokdiskussioner › Ett pågående samtal (och en hel del frågetecken) › Lund med omnejd › Bok 3 = Je m’appelle Agneta (deadline 24-08-07)
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 år, 11 månader sedan av
Jana.
- FörfattareInlägg
- 2024-07-26 kl. 14:11 #73572
Hej! Som alldeles ny medlem har jag en snabb fråga. När – vilken tid – ses vi alla via Teams den 7/8?
Med vänlig hälsning,
Karin L- 2024-07-30 kl. 08:19 #73603
Hej! Så roligt att du att du har gått med i gruppen ä, vi ses nästa gång 7/8 klockan 20:00. Det finns en möteslänk till Teams längre ner i denna tråd.
- 2024-07-04 kl. 16:27 #73497
Är du nyfiken på att ansluta till bokcikeln så anslut på nästa möte!
Även om du inte läst boken så kan du vara med och påverka vilken nästa bok blir.Vi behöver fler medlemmar, så var inte blyg!
Även om du inte har teams installerat så kan du nog trycka på länken och ansluta via web-teams. - 2024-07-04 kl. 11:11 #73495
Bok nummer 3 blev ”Je m’appelle Agneta – Emma Hamberg”.
Den 7de Augusti kommer vi mötas på teams (länk nedan) och diskutera boken och bestämma vilken nästa bok blir.Alla som vill är välkomna att ansluta på möteslänken:
https://teams.live.com/meet/9461766538539?p=5uy3z1PZ39lzdxBdto
- FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.