Information och upplägg

Visar 1 svarstråd
  • Författare

Timmen är slagen, 1 november är här så nu kör vi igång bokcirkeln! Läs och skriv i din egen takt och bjud gärna in fler läsvänner.
      /Åza

Hej och välkomna!
      Kul att ni har hittat hit och vill delta i bokcirkeln! Jag som leder denna bokcirkel heter Åza Sjöstam och jag jobbar som bibliotekarie på Vindelns bibliotek. Jag hoppas att ni alla ska känna er jättevälkomna och kunna delta helt kravlöst, här finns inte någon tid att passa utan det går bra att läsa och skriva inlägg vilken tid som helst dygnet runt! Jag hoppas förstås att det blir fler än jag som postar inlägg och ställer frågor, men det går såklart bra att delta utan att skriva också. Min förhoppning är att denna bokcirkel ska ge ett mervärde till läsningen av Annika Norlins fina novellsamling.

Här kommer lite kort information om upplägget:

📚 Skriv gärna några rader om er själva under rubriken “Presentationer av deltagarna”.

📚 Varje enskild novell har en egen rubrik där samtalsfrågor publiceras som har med den novellen att göra. Dessutom finns en rubrik med övergripande frågor. Se frågorna endast som ett stöd för att få igång en diskussion, kanske vill ni “prata” om något helt annat som ni fastnade för under läsningen och det är såklart helt okej! Ni kan svara på frågorna närsomhelst under bokcirkelperioden. Det blir en del klickande runt bland olika rubriker, men jag hoppas att det ska gå bra. Bli inte förskräckta om rubrikerna hoppar runt, nya inlägg hamnar överst så därför kommer ordningen på rubrikerna att förändras under bokcirkelperioden.

📚 Tveka inte att höra av er till mig Åza Sjöstam, aza.sjostam@vindeln.se, om ni har några frågor eller funderingar.

Visar 1 svarstråd
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.