Välj en sida

Hejsan

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #74678
      Alvin
      Deltagare

        Jag har Discord, Snapchat och Whatsapp om detta funkar.

      • #73926
        Julia
        Deltagare

          Hej, just nu läser jag ALbert Camus The Myth of Sisyphus, men gillar i allmänhet verkligen att läsa det mesta. Jag skulle rekommendera att kommunicera i messenger istället kanske

          • #73927
            David
            Deltagare

              Hej Julia, Albert Camus är en fascinerande författare. Många existentialistiska och filosofiska frågor står i centrum i hans verk. Jag har inte Messenger, men skulle det funka för dig och er med Instagram eller WhatsApp?

          • #73918
            David
            Deltagare

              Jag måste erkänna att jag inte riktigt vet hur den här sidan fungerar. Min första fråga är: vad läser ni just nu och vad gillar ni att läsa i allmänhet? Sedan undrar jag om vi kan kommunicera på en annan plattform?

          Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.