Hej

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Halt
      Deltagare

Najs, är också ganska ny till den här hemsidan och behöver fortfarande bekanta mig med den. Ska se om vi kan få igång något om vi får 1-2 personer till i gruppen.

Niclas
          Deltagare

Nu vet jag inte hur snabbt det rör sig på den här sidan, men det kanske tar ett tag innan fler går med :P
            Vore du intresserad av att försöka starta cirkeln på två pers, och sen se om folk går med efterhand?

Halt
              Deltagare

Jo, jag har inte heller nån aning om hur lång tid saker och ting tar. Verkar som om efterfrågningarna blir bumpade en gång var tredje vecka eller så. Men för min del kan vi gärna försöka med att starta cirkel som två och se hur det går. Ve inte om man bör ta kontakt via andra vägar istället för den här sidan, kan bli smidigare.

Niclas
                  Deltagare

Yes, har ingen social media dock ,men sms eller så kan jag skaffa whatsapp. Har skickat vänförfrågan så kan jag se om man kan skriva ett privat meddelande efter det.

Halt
                      Deltagare

Accepterade din vänförfrågan men det ser ut som om man inte kan skicka några privatmeddelande. Är du okej med att använda dig av discord för att hålla kontakten? Den är väldigt flexibel i användning och är enkelt att skaffa både på datorn och på telefonen. Känns lite suspekt att dela med sig telefonnummer på den här sidan med tanke på alla reklambottar som verkar vara i farten.

Niclas
                Deltagare

Hejsan! Jag är helt ny till den här hemsidan, så är inte helt säker på hur saker och ting fungerar. Men jag tyckte en scifi-/fantasy-bokcirkel i Stockholm lät intressant och skapade därför det här kontot.

Visar 1 svarstråd
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.