Sci-fi/Fantasy Stockholm
Offentlig bokcirkel aktiv 4 månader sedanHej! Jag är en kille på 26 år som gillar att läsa Sci-fi och Fantasy med inslag av romance & skräck, och vill gärna hitta likasinnade personer.
Skulle vara kul att starta en bokklubb och träffas någon gång i månaden och äta lite snacks, dricka något gott och snacka om böcker :)
Hör gärna av dig om du är intresserad eller om det finns en aktiv fantasy/sci-fi bokklubb redan i Stockholm som jag har missat
Hej!
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 4 månader sedan av .
Visar 0 svarstrådar
Visar 0 svarstrådar
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.