Författare: Tegsbiblioteket
Tack för en härlig bokcirkelsommar!
Allt roligt har ett slut och så även denna bokcirkel, nästan i alla fall. Även om bokcirkeln officiellt slutar i dag, 31 augusti 2022, så kommer det att gå att läsa och skriva inlägg även fortsättningsvis, så fortsätt gärna skriva om andan faller på!
Jag vill passa på att tacka för ert deltagande, det har varit jätteroligt att läsa era fina och tänkvärda inlägg! Ett extra tack vill jag rikta till Katarina Widholm som ställt upp och svarat på frågor om boken under sommaren, tack för det och tack för en bra bok som lämpar sig väl att diskutera i bokcirklar. Vi ser fram emot att läsa kommande delar!
Jag hoppas att bokcirkeln har gett er mervärde till läsningen och att ni vill fortsätta bokcirkla även i fortsättningen, antingen digitalt eller fysiskt eller kanske en kombination av de båda.
Kanske blir det en Sara Lidman-bokcirkel med Tegsbiblioteket under 2023, vi får se. Om det blir av så är ni varmt välkomna att delta!
Det vore kul att höra vad ni har tyckt om detta sätt att bokcirkla, vad har fungerat bra/mindre bra? Skriv gärna en kommentar på detta inlägg eller mejla mig på aza.sjostam@umea.se.
Tack och hej önskar Åza, cirkelledare
Tack för en härlig bokcirkelsommar!
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 8 månader, 3 veckor sedan av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.