Tack för en härlig bokcirkelsommar!

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Kristina Sääf
      Deltagare

Tack för att jag fick vara med! Jag tyckte väldigt mycket om detta upplägg och skulle gärna vilja delta igen, varför inte med uppföljaren av denna bok? Jag kom in lite senare än många andra och det gjorde att jag ett tag låg efter med läsningen och upptäckte då att det blev knepigt att gå in här och läsa frågor som kom eftersom det då avslöjades vad som skulle komma senare i boken. Kunde man kanske i stället göra ett upplägg där det står att man ska ha läst till ett visst kapitel inom en viss tid för att undvika sådant?

Tack igen och tack till författaren för en fantastisk bok! På återseende!

Tegsbiblioteket
          Deltagare

Tack Kristina för din feedback och kul att du ville vara med i bokcirkeln! Roligt att du tyckte om upplägget. Ja, det är absolut ett alternativ att tidsstyra läsningen för att undvika spoilers. Det tar vi med oss till nästa gång.
            Åza, cirkelledare

Katarina Widholm
          Deltagare

Tack för att jag fick vara med!
            Så roligt att läsa allt.

Nu följer jag bok två om Betty ut i världen. Värma händer.
            Kanske vill du läsa?

Allt gott!
            Katarina W

Tegsbiblioteket
            Deltagare

Allt roligt har ett slut och så även denna bokcirkel, nästan i alla fall. Även om bokcirkeln officiellt slutar i dag, 31 augusti 2022, så kommer det att gå att läsa och skriva inlägg även fortsättningsvis, så fortsätt gärna skriva om andan faller på!

Jag vill passa på att tacka för ert deltagande, det har varit jätteroligt att läsa era fina och tänkvärda inlägg! Ett extra tack vill jag rikta till Katarina Widholm som ställt upp och svarat på frågor om boken under sommaren, tack för det och tack för en bra bok som lämpar sig väl att diskutera i bokcirklar. Vi ser fram emot att läsa kommande delar!

Jag hoppas att bokcirkeln har gett er mervärde till läsningen och att ni vill fortsätta bokcirkla även i fortsättningen, antingen digitalt eller fysiskt eller kanske en kombination av de båda.

Kanske blir det en Sara Lidman-bokcirkel med Tegsbiblioteket under 2023, vi får se. Om det blir av så är ni varmt välkomna att delta!

Det vore kul att höra vad ni har tyckt om detta sätt att bokcirkla, vad har fungerat bra/mindre bra? Skriv gärna en kommentar på detta inlägg eller mejla mig på aza.sjostam@umea.se.

Tack och hej önskar Åza, cirkelledare

• Detta ämne redigerades för 9 månader, 1 vecka sedan av Tegsbiblioteket.
          Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.