Nu kör vi igång! Välkommen!

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Chris Aronsson
      Deltagare

Tummen upp! Köpte boken på Akademi i Umeå idag. Ska avsluta bok och ha sista träffen med min analoga bokcirkel först innan jag sätter igång med den här! Gillar omslaget!

Tegsbiblioteket
          Deltagare

Härligt att du är peppad! Jag tycker också att omslaget är jättefint. Ser du skuggan på dörren …? Jag har sett en större bild av bokomslaget på Historiska medias hemsida och där kan man se ytterligare en person i köket, undrar vem det är?
            /Åza, cirkelledare

Tegsbiblioteket
          Deltagare

I dag är det 15 juni och solen strålar över studenterna i Umeå. En passande dag att starta upp vår sommarbokcirkel!

Nu är det är alltså dags att börja läsa Räkna hjärtslag av Katarina Widholm. Läs gärna först igenom inlägget “Information och upplägg” där jag har beskrivit hur bokcirkeln går till och sedan är det bara att börja diskutera.

Fråga 1-3 finns publicerade i ett separat inlägg och det går även bra att skriva frågor till författaren Katarina Widholm så kommer hon att besvara dem under sommaren.

Under vecka 25 kommer jag att publicera några fler frågor, sedan blir det uppehåll under min semester (v 26-28) men därefter publiceras frågor lite då och då fram till 31 augusti.

Jag ser fram emot en rolig lässommar tillsammans med er!

/Åza, cirkelledare

Visar 1 svarstråd
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.