Intresserad

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      Maria
      Deltagare

Jag vill också gärna vara med! :) Vi har skrivit lite mer i en ny tråd här.

Maria
        Deltagare

Jag vill också gärna vara med! :) Vi har skrivit lite mer i en ny tråd här.

Anna-Kristina
          Deltagare

Hej!

Jag vill också gärna diskutera!
            Ska vi bestämma en bok som vi läser tillsammans och diskuterar under läsningen eller efteråt?

Jag har flera klassiker -eller välkända böcker som inte fått klassikerstatus- jag vill ha draghjälp att läsa! Kanske ”To kill a mockingbird”? Eller ”I know why the caged bird sings”? Eller ”The catcher in the rye”?

Annars är jag mest intresserad av litteratur från Europa, gärna Brittiska öarna eller Norden, även om alla jag tog upp i början är amerikanska. Det är väl för att de ofta hänvisas till i böcker och filmer så att de vore roliga att känna till.

Jag läser gärna systrarna Brontë, Dickens, Milton eller någon av de gotiska romanerna. Eller kanske Den unge Werthers lidanden?

Kom gärna med förslag!

Helst inte för ”macho” böcker bara. Förstår mig inte på böcker i stil med ”Den gamle och havet” eller ”Röde orm” eller Murakami.

mvh,
            Anna-Kristina

Maria
              Deltagare

Jag vill också gärna vara med! :)

Elias
              Deltagare

Hej! Jag är också intresserad av att diskutera. Fattar bara inte var och när vi gör det?

Maria
                  Deltagare

Jag vill också gärna vara med! :) Kolla i inlägget då vi startat en ny tråd!

Emil Lilja
                  Deltagare

Hej, har läst olika klassiker och är intresserad att diskutera.

Visar 4 svarstrådar
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.