Välj en sida

Intresserade av bokklubb

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #75406
      Jennie
      Deltagare

        Hej!

        Jag är väldigt intresserad av att gå med i en bokcirkel, är ni fortfarande aktiva? I så fall, finns det plats för en till? :)

        Med vänlig hälsning
        Jennie

      • #74433
        Desirée
        Deltagare

          Jag har lagt ut en annons i Facebookgruppen ”Hitta en bokcirkel” för att förhoppningsvis hitta fler medlemmar. :)

          • #74540
            Desirée
            Deltagare

              Hej!
              Jag har fått tag i en till medlem till bokcirkeln så vi skulle kunna dra igång snart. :) Skriv till mig i Messenger eller adda mig på Facebook så kan vi göra en gruppkonversation, Desirée Rydh.

          • #74321
            Desirée
            Deltagare

              Hej Lina!
              Ni får jättegärna vara med i bokklubben! :)
              Jag tänker att vi får planera in ett första möte för att diskutera upplägg och så när vi fått minst en till medlem, förhoppningsvis tar det inte så lång tid. Jag fick ju svar av er redan dagen efter att jag lade ut min annons så det kan gå snabbt. :)

              • #74383
                Lina
                Deltagare

                  Absolut! Det låter jättebra! Kul :)

                  • #74579
                    Desirée
                    Deltagare

                      Hej, jag provar att svara till ditt svar då du kanske inte fick någon avisering av förra inlägget.

                      Har fått tag på tillräckligt många nu för att starta bokcirkel.

                      Skriv till mig på Facebook/messenger, Desirée Rydh, eller sms:a 073-806 12 27. :)

                • #74318
                  Lina
                  Deltagare

                    Hej Desirée! Jag och en vän till mig är väldigt intresserade av att gå med i en bokklubb då vi gärna vill träffas och diskutera böcker och samtidigt träffa nya vänner. Vi bor i Norrköping och är 21 respektive 20 år gamla. Hör gärna av dig till mig om vi skulle få vara med i din bokklubb! :) Vänliga hälsningar Lina och Esma <3

                Visar 3 svarstrådar
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.