Välj en sida

Intresserade av bokklubb

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Jennie
      Deltagare

Hej!

Jag är väldigt intresserad av att gå med i en bokcirkel, är ni fortfarande aktiva? I så fall, finns det plats för en till? :)

Med vänlig hälsning
        Jennie

Desirée
        Deltagare

Jag har lagt ut en annons i Facebookgruppen ”Hitta en bokcirkel” för att förhoppningsvis hitta fler medlemmar. :)

Desirée
            Deltagare

Hej!
              Jag har fått tag i en till medlem till bokcirkeln så vi skulle kunna dra igång snart. :) Skriv till mig i Messenger eller adda mig på Facebook så kan vi göra en gruppkonversation, Desirée Rydh.

Desirée
            Deltagare

Hej Lina!
              Ni får jättegärna vara med i bokklubben! :)
              Jag tänker att vi får planera in ett första möte för att diskutera upplägg och så när vi fått minst en till medlem, förhoppningsvis tar det inte så lång tid. Jag fick ju svar av er redan dagen efter att jag lade ut min annons så det kan gå snabbt. :)

Lina
                Deltagare

Absolut! Det låter jättebra! Kul :)

Desirée
                    Deltagare

Hej, jag provar att svara till ditt svar då du kanske inte fick någon avisering av förra inlägget.

Har fått tag på tillräckligt många nu för att starta bokcirkel.

Skriv till mig på Facebook/messenger, Desirée Rydh, eller sms:a 073-806 12 27. :)

Lina
                  Deltagare

Hej Desirée! Jag och en vän till mig är väldigt intresserade av att gå med i en bokklubb då vi gärna vill träffas och diskutera böcker och samtidigt träffa nya vänner. Vi bor i Norrköping och är 21 respektive 20 år gamla. Hör gärna av dig till mig om vi skulle få vara med i din bokklubb! :) Vänliga hälsningar Lina och Esma <3

Visar 3 svarstrådar
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.