Välj en sida

Medlemmar

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Anders
      Deltagare

Hej!

Mitt namn är Anders och min ambition är att haka på. Jag är en van läsare, men ovan bokcirklar:e, men kul att testa!

Bra val att börja med en kortare bok, jag försöker börja idag.

Får erkänna att jag inte är särskilt aktiv här på forumet, men ska göra mitt bästa för att hålla mig uppdaterad.

Anton
          Deltagare

Hej Anders! Välkommen in i cirkeln. Ja det är bara att haka på. (:

Ambitionen är att vi ska läst klart till 1a Mars men än har vi inte bestämt något definitivt datum för träff så det kanske ändå blir först helgen veckan därpå så då har du isf två veckor på dig och boken är ju inte så lång.

Vänligen
            Anton

Frida
          Deltagare

Hej Anton! Jag har inte riktigt hittat dit än, ska se om jag hittar diskussionen. :) Den här sidan är lite svårmanövrerad så det var bra att du skrev såhär.

/Frida

Anton
              Deltagare

Hej Frida,

Har du sett tråden om träff? Vi tänkte ses på cafe Ohana på söndag förmiddag vid 10-tiden och prata om boken. Funkar det för dig?

Vänligen
                Anton

Anton
              Deltagare

Hej! Nu ser det ut som vi har ytterligare en medlem så vi välkomnar Frida till cirkeln.

Frida, du kan läsa i diskussionen ”förslag på böcker” hur vi har lagt upp det med första boken som är Mrs Dalloway. Vi har bara precis kommit igång så det är bara att haka på om du vill, vi läser boken februari ut och sen bestämmer vi en träff.

Ser även att det är några till medlemmar men de ser lite spam-aktiga ut, bottar kanske? Om någon av er inte är en bot så kan ni såklart haka på också och ni får gärna presentera er med ett förnamn isf.

Vänligen
                Anton

Visar 2 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.