Mäktar ni med fler?

Etiketter: 

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Pingpong1
      Deltagare

Hej och tack för insläpp. Just den 17:e januari firar vi en födelsedag. Har ni bestämt nästa träff och bok? Då hakar jag gärna på! :-)

Elly
          Deltagare

Hej!
            Vi brukar bestämma nytt datum och bok vid varje träff. Vi ses ungefär var 5:e vecka (beroende på hur tung och lång boken är). Så troligen kommer vi ses nästa gång någon gång i februari. Vi får återkomma då ifall du inte kan komma till den i januari.

Vänlig hälsning,
            Elly

Elly
          Deltagare

Hej! Vi är 3 pers som ska ses den 17 januari kl.18.00. Återkommer med valt kafé. Vi ska läsa boken Räddaren i nöden av J. D. Salinger. Säg till om du är intresserad att vara med.

Vänlig hälsning,
            Elly

Joel Sjöqvist
              Deltagare

Hej,

Är det fortfarande aktuellt med tiden och boken är räddaren i nöden? Skulle vara roligt att få vara med :)

Mvh Joel

Elly
                  Deltagare

Hej Joel! Om du fortfarande intresserad så ska vi ses nu på tisdag 17 februari klockan 18.00 på Junggrens Cafe 😊

Mvh Elly

Elly
                    Deltagare

Hej Joel!
                      Vi har plats för fler, så du får gärna hänga på. Vi har dock inte bestämt exakt kafé ännu. Har du någon mailadress man kan nå dig på? Verkar som att det inte går att skriva till någon personligen på denna sida.

Vänlig hälsning,
                      Elly

Pingpong1
                  Deltagare

Hej
                    Jag vill gärna ansluta mig till en bokcirkel och det hade varit kul att göra det i helt nya kretsar, dvs folk man inte känner sedan tidigare. Men ni kanske har fullt?

Visar 2 svarstrådar
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.