Hej
Vad roligt att höra aty det finns fler som gillar dessa böcker. Jag har letat cirkelmedlemmar ett tag och det är svårt att hitta. Letar både här och där men det går aningens trögt… 😅
Men hoppas på att kunna skrapa ihop ett litet gäng iaf. Jag hade tänkt upplägget något såhär, ska göra en Facebookgrupp och lägga till de som är intresserade och sen får vi tillsammans enas om bok vi ska läsa, sen hur lång tid vi ska ha för att läsa den och när vi sen ska prata om boken. Tänker att vi kan mötas och diskutera via tex skype eller liknande videosamtal. Sen känner jag att är man ett gäng så kanske inte alla vill eller har tid att vara med och läsa varje gång och kanske hoppar över en bok för att vara med på nästa ist, så kan man avstå de gångerna man vill så känns det kravlöst och ledigt. Vill att det ska vara roligt och intressant att dela varandras meningar och även inspireras och hitta nya bra böcker. Hoppas det inte blev allt för rörigt. 😅😄
Men skulle du vara intresserad av det upplägget? Jag kan inget av denna sidan då jag gick med igår, haha. Men tänkte att kanske fick nåt napp här. Sen är det ju roligt att kunna se de som man diskuterar med och prata irl, vad jag förstår så diskuterar man bara i text här. Du nämnde många böcker som låter superintresannta. Tunn luft är br atycker jag och började läsa om den för ett litet tag sen.