Bokcirkel malmö/lund

Visar 4 svarstrådar
  • Författare

Hej. Jag skulle gärna vara med. Är ni igång. Jag bor i Malmö och läser det mesta.

Lou
      Deltagare

Hej!
        Ni verkar ju redan kommit igång men undrar om det finns någon möjlighet att ansluta sig i bokcirkeln lite sent? Verkar som spännande genres och ett bra sätt att återuppta ett numera lite bortprioriterad bokintresse.
        / Lou

Ebba
        Deltagare

Hej Elin! Kul att du också är intresserad av att prata lite böcker. Vad gillar du att läsa för typer av böcker? :)

Elin
            Deltagare

Hej Ebba!
              Jag är verkligen en allätare när det kommer till böcker. Det blir allt från dystopier till vardagsrealism. Vad läser du själv? =)

Ebba
                Deltagare

Jag gillar också att läsa de typer av böcker. Dock kan jag alltid fångas in i en feel-good bok, där jag vet precis som vad kommer hända.. 😂 Det hade varit kul att träffas och prata lite böcker, och om någon annan hade velat vara med hade det varit väldigt kul det också. :)

Elin
                    Deltagare

Absolut, det finns definitivt en charm med feel-good också 😁. Det hade varit jätteroligt att träffas och prata böcker! Ska vi skapa en whatsapp/messenger/Facebook-grupp eller dylikt där det är lättare att kommunicera så kan andra också slussas dit om det dyker upp fler?

Ebba
                        Deltagare

Jag fixade en Facebookgrupp, så kan vi börja utgå därifrån iallafall, och så kan fler a gå med om de vill. 😊 Det ska bli kul!
                          https://fb.me/g/1sXObNR1R/S8EOEoUG

Ebba
                          Deltagare

Det tycker jag absolut vi kan göra!! Det funkar vilket som för mig. :).

Elin
                    Deltagare

Hej!Jag är nyinflyttad i Malmö och hade gärna haft ett gäng att prata böcker med! =)

Ebba
                      Deltagare

Hej! Jag såg inlägget om att starta en bokcirkel. Jag bor i Malmö och är är väldigt intresserad och skulle gärna träffas och samtala lite om böcker. :)

Visar 4 svarstrådar
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.