Bokcirkel Lund

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Märta
      Deltagare

Jag är helt ny här men hade gärna gått med i en bokcirkel i Lund.

Har ni någon igång som man hade kan vara med i?

Madeleine
        Deltagare

Hej Sophia! Vad kul!! Jag hittade en malmöbokcirkel via Facebook och vi är nio nu. Om du vill kan jag höra om du kan komma med annars startar jag gärna en med dig! Jag ser att det anslutit en handfull personer till Lund och Malmö/Lund grupperna i sommar. Men jag ska iväg på semester denna veckan så jag kan inte dra igång något förrän den 21 aug :-)

Sophia
            Deltagare

Det skulle vära riktig kul om du kan fråga om jag får vära med!

Madeleine
            Deltagare

Hej! Jag skulle gärna vara med i en bokklubb! Har ni någon plats kvar?

Sophia
                Deltagare

Hej! Jeg ser att dem inte har svaret, men jeg er interesseret i att starte noget nytt op om det kunne vära interessant? Ps er dansk, derfor min stavning ikke altid er helt bra.. :)

Polyalya
                Deltagare

Hej! Jag är väldigt intresserad!

Maya
                  Deltagare

Hej jag är också intresserad av att vara med ien bokcirkel. Läser det mesta :)

Lovisa Thorin
                    Deltagare

Vad gillar du att läsa? :)
                      Jag är med i en cirkel (som tyvärr är full), men läser även utanför den så om vi har samma intressen är jag gärna med i en till!
                      Jag läser mest fantasy, men är även väldigt öppen för scifi och romance

Mala
                        Deltagare

Hej igen! Jag har pratat med två andra tjejer som också läser det mesta och en av dem gillar fantasy extra mycket så det hade varit kul om du ville vara med!

Mala
                          Deltagare

Vad kul! Jag läser det mesta så jag är öppen för alla genrer :)

Mala
                          Deltagare

Hej! Jag hade varit intresserad av att skapa en bokcirkel i Lund. Är det några andra som också är intresserade?

Visar 6 svarstrådar
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.