Lättattläsa Lundabibblan
Offentlig bokcirkel aktiv 11 år, 2 månader sedanLättlästa skönlitterära böcker med Kulturcentrum Skåne
UlrikaBjörklund posted an update in the group
Lättattläsa Lundabibblan 11 år, 2 månader sedan
Förbereder morgondagens cirkel med Selmas Gösta Berling. Många karaktärer som kommer och går. Vad tycker vi om Gösta? och Majorskan? Mycket händer och många personer i denna lättlästa bok. Funkar det? Ska bli spännande att höra imorgon!
UlrikaBjörklund posted an update in the group
Lättattläsa Lundabibblan 11 år, 2 månader sedan
Så roligt att läsa kommentarerna från hela Kultur-i centrum-gänget. Den 16/1 träffas vi ”på riktigt” för vårens första cirkel. Då avslutar vi Kejsaren av Portugallien och börjar på en ny bok. Ser fram emot fortsättningen!
UlrikaBjörklund posted an update in the group
Lättattläsa Lundabibblan 11 år, 2 månader sedan
Dags för månadens lättlästcirkel. På dagordningen Mina drömmars stad och Kejsarn av Portugallien.
UlrikaBjörklund posted an update in the group
Lättattläsa Lundabibblan 11 år, 2 månader sedan
Om en timme är det dags på riktigt, första samlingen efter att vi bestämt bok. Ska bli spännande att prata om Mina drömmars stad med deltagare från Kulturcentum Skåne!
UlrikaBjörklund posted an update in the group
Lättattläsa Lundabibblan 11 år, 2 månader sedan
Premiär för bibblans Lättlästa bokcirkel med Kulturcentrum Skåne. Först ut blir Mina drömmars stad. Valet för nästa bok blev – för mig överaskande – Kejsaren av Portugallien. Nästa träff om en månad, då möter vi Henning och Tummen!