Läsgrupp/cirkel i Sthlm för alla som gillar att läsa och diskutera
Offentlig bokcirkel aktiv 7 år, 1 månad sedanÄr relativt ny i Stockholm (nästan ett år) och skulle gärna vilja träffa härliga människor med samma intresse som jag – läsa böcker. Tänkte passa på att sträcka ut en hand för alla som gillar att läsa och diskutera böcker i Stockholm. Jag tänker att vi träffas en gång varje 4/6 vecka för att diskutera en gemensam bok. Genre spelar mindre roll men helst skönlitteratur och biografier.
Medlemmar
Viewing 1 - 13 of 13 members
-
Bianka Shkurte
gick med för 7 år, 1 månad sedan -
Viktor Solberg
gick med för 7 år, 2 månader sedan -
Fridelina A
gick med för 7 år, 3 månader sedan -
Helios Peripatos
gick med för 7 år, 4 månader sedan -
Anneta Tersis
gick med för 7 år, 4 månader sedan -
Linnéa Junno
gick med för 7 år, 4 månader sedan -
Sarah Johansson
gick med för 7 år, 4 månader sedan -
Veronica
gick med för 7 år, 5 månader sedan -
Viktoria
gick med för 7 år, 5 månader sedan -
Emilie
gick med för 7 år, 5 månader sedan -
Eva Lindberg
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Mia
gick med för 9 år sedan -
Louise
gick med för 9 år, 2 månader sedan
Viewing 1 - 13 of 13 members