Välj en sida

Hej!

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Björn Sonerud
      Deltagare

Hej!

Hakar gärna på, men behöver ny discord-länk tror jag?

Belinda
          Deltagare

Hej Björn!
            Om du fortfarande är intresserad av att vara med så ska vi ses nästa gång den 24/3 i GBG, boken vi valt är The left hand of darkness av Ursula le guin. :)
            Här kommer en ny länk som inte ska ha något bäst före datum:
            https://discord.gg/8M7PExw4r2

Monafona
              Deltagare

Hej,

Blir lite förvirrad över detta forum då det känns lite svårnavigerat. Är dock intresserad av att gå med i denna bokcirkel ifall det ff finns plats? (Discordlänken verkar ha gått ut)

Tack på förhand!

Belinda
            Deltagare

Hej alla!
              Jag är absolut inte skaparen av denna grupp, och jag har inte varit med i någon bokcirkel tidigare.
              Men då skaparen inte verkar vara så aktiv kapar jag denna grupp tillvidare. :)
              Det är ju lite folk på sistone som skrivit att de är intresserade av att vara med, men jag känner att detta forum är svårt att kommunicera över.

Alla som vill vara med att skapa en bokcirkel där vi kan ses både IRL och digitalt för att diskutera böcker med tema fantasy/sci-fi/ skräck och likande kan gå med i denna Discord server jag startade:
              https://discord.gg/zKX3Mzhe

Känner att det kommer bli lättare att kommunicera på det sättet och faktiskt komma till skott med saker. Ger det någon vecka eller två från detta inlägg för att se hur många som går med :)

/Belinda

JennieLina
              Deltagare

Hej på er!
                Jag är också gärna med i gruppen, hade varit superkul om vi kunde ses!

Belinda
                  Deltagare

Hej Jennie!
                    Skrev precis ett inlägg i denna grupp som du gärna får kolla på, men för att sammanfatta har jag skapat en discordserver för att vi lättare ska kunna kommunicera med varandra. :)

Malin S
                  Deltagare

Hejsan!

Jag är gärna också med i denna bokcirkel. :)
                    Om vi inte redan har hunnit börja så kanske vi kan välja ett datum där vi träffas första gången och väljer en bok då?

Belinda
                      Deltagare

Hej Malin!
                        Skrev precis ett inlägg i denna grupp som du gärna får kolla på, men för att sammanfatta har jag skapat en discordserver för att vi lättare ska kunna kommunicera med varandra. :)

Sara Cabdalla
                      Deltagare

Hej!

Jag håller med. Hoppas vi kan få igång gruppen. ☺️

Belinda
                          Deltagare

Tre pers är väl en bra början i alla fall? :)
                            Läser ni något bra just nu, eller finns det någon bok som ni vet att ni vill ta tag i snart? Så kanske vi kan läsa det tillsammans.
                            Själv har jag precis läst klart the hobbit, och håller nu på med the fellowship of the ring på engelska. Har aldrig läst dom böckerna och det känns som ett ”måste” om man gillar fantasy!

AlmaLotus
                          Deltagare

Ja!
                            Hade verkligen varit superkul! :)

Belinda
                            Deltagare

Den här bokklubben har alla mina favorit-team när det kommer till läsning. :)
                              Hade varit kul om vi kunde skapa en bokklubb och ses irl för att diskutera!

Visar 6 svarstrådar
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.