Tack för denna sommar!

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Åza Sjöstam
      Moderator

Tack själv, Ina, för en jättebra sommarcirkel! Bra frågor och diskussioner och för mig var det kul att läsa något annat än de genrer jag normalt väljer. Extra kul med bonusfrågorna, det är något jag kommer att härma i kommande cirklar. :-)

Hejsan allesammans!

Nu är sommarens feelgoodcirkel över och oj vad fort det gick!
        Jag vill verkligen tacka alla som deltagit, ni har gjort min sommar betydligt roligare med ert engagemang och positiva feedback ❤
        Till alla er som deltagit i samtalen, tack för att ni vågat dela med er av era tankar (själv tycker jag det var lite pirrigt ibland). Jag har som sagt aldrig tidigare varken lett eller deltagit i någon form av bokcirkel så detta var en helt ny upplevelse och jag är så glad över att ha fått dela med er! Ni har verkligen fått mig att inse charmen med bokcirklar och suddat ut mina tvivel.

Till er som deltagit utan att delta i samtalen, lika stort tack till er! Det var så fint och peppigt att få läsa alla era presentationer i sommarens början och jag känner mig så nöjd med att ni alla förhoppningsvis har deltagit på det sätt som passat er bäst. Jag har definitivt fått blodad tand för det här med digitala bokcirklar så förhoppningsvis hörs vi igen i någon cirkel framöver.

Om ni har tips, kritik, beröm eller någon annan form av feedback vill jag mer än gärna höra det men såklart helt frivilligt. För att dela med dig kan du svara direkt här eller mejla mig på ina.bjorndotter@vannas.se

Återigen, tack och vi hörs 🍂

Visar 1 svarstråd
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.