Vad tycker vi om boken? Ris eller ros?

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      Sofia Olausson
      Moderator

Hej! Det går utmärkt att fortsätta cirkla! Vara kul om diskussionen fortsätter.

Sofia Olausson
        Moderator

Hej! Det går utmärkt att fortsätta cirkla! Vara kul om diskussionen fortsätter.

LindaKulla
          Deltagare

Hej!
            Hoppas det är okej att fortsätta cirkla? Den här boken betyder jättemycket för mig. Ger den massor av rosor! Återkommer till den då och då. Atmosfären är så fantastisk!

Sofia Olausson
            Moderator

Det är så intressant med böcker som man läst under olika perioder i sitt liv. Jag har läst Agnes Cecilia flera gånger. Som barn, ung, och vuxen. Det som varit tydligast vid varje läsning är hur fint Gripe skildrar både Noras och Agnes Cecilias ensamhet. Boken får flera rosor av mig! Vad tycker ni andra?

Anonym

Ja jag älskade Maria gripes böcker som ung och märker att jag fortfarande gör det. Så bara ros från mig.

Bokcirklar.se
                Moderator

Detta är sista veckan för vår bokcirkel och vi knyter ihop säcken! Vad tycker vi om boken? Ris eller ros? Tummen upp eller ner?
                  Vill man fortsätta diskutera någon av föregående veckors frågor går det självklart också bra.

Visar 4 svarstrådar
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.