Välj en sida

Bokklubb uppsal

Visar 1 svarstråd
  • Författare
      Farrah
      Deltagare

Ja, det låter kul! Är det någon mer som är intresserad?

Ulrica
          Deltagare

Hej! Är det ngn bokklubb på gång i Uppsala? Jag är i så fall intresserad av att vara med. Mvh Ulrica

Bejan
            Deltagare

Jag och min vännina söker andra till en bokcirkel i Uppsala. Tänkte att jag listar några av våra favorit författare/böcker och ser ifall det skulle intressera ngn eller @Farrah.
              Umberto Eco
              Lena Andersson-sveas son
              Theodor Kallifatides
              Förvandlingen-kafka
              James Baldwin-Giovanni’s room
              Hemingway-the old man and the sea

Farrah
                Deltagare

Förlåt för mitt sena svar. Jag googlade precis snabbt böckerna och författarna och tycker de verkar intressanta och skulle gärna läsa dem. Har ni redan läst böckerna?

Bejan
                    Deltagare

Toppen. Jag har inte läst Sveas son, Kallifatides eller Eco. Dom ligger på min att läsa lista. Dessa är väninnas favorit författare, jag drar mer åt klassiker (resten av listan) men läser allt.
                      Vad föredrar du/favorit författare?

Farrah
                        Deltagare

Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte särskilt erfaren av böcker och författare, men har länge varit intresserad av att läsa klassiker, och även annan skönlitteratur, så därför skulle jag nog säga att jag nu är rätt så öppen och nyfiken på att läsa och upptäcka mina favorit författare och verk.

Bejan
                            Deltagare

@Farrah *ngn mer, tänkte vi kunde vara ca 4-5. Med dig blir vi 3

Bejan
                              Deltagare

@Farrah låter bra. Vi fortsätter sökandet efter ngt mer, jag kan höra av mig när vi börjar rulla igång. Vi kan då gemensamt också bestämma utformningen av bokcirkeln. Är det lättast här eller ska vi ta det via mejl?

Farrah
                                  Deltagare

Låter som en bra plan, jag tycker det blir smidigast via mejl:)

Bejan
                                      Deltagare

@Farrah kunde inte får fram ditt mejl , mitt mejladress är bejan.aresh@gmail.com
                                        Skicka iväg ett mejl till mig så hör jag av mig när vi drar igång.
                                        Vi hörs!

Bejan
                          Deltagare

Hej,
                            Ngn intresserad av att starta en bokklubb i Uppsala? @Farrah?

Visar 1 svarstråd
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.