Bokcirkel Sthlm
Offentlig bokcirkel aktiv 10 månader, 1 vecka sedanHej och välkomna till Bokcirkel Sthlm!
Tanken med denna bokcirkel är att träffas en gång per månad (i Stockholm) och diskutera böcker vi läser tillsammans. Genre spelar inte så stor roll, lite variation gör det hela lite roligare!
Vilka titlar som ska läsas bestämmer vi alla tillsammans, förslag är mer än välkomna.
När vi har blivit några stycken bestämmer vi hur vi ska kommunicera med varandra, ex. via mail eller liknande för att göra det hela lite enklare och för att vi ska kunna börja med vår läsning så fort som möjligt! :)
Hälsningar!
Medlemmar
-
Mia
gick med för 9 år sedan -
terese
gick med för 9 år, 4 månader sedan -
Amanda
gick med för 9 år, 4 månader sedan -
chrisma
gick med för 9 år, 5 månader sedan -
Franzgogol
gick med för 9 år, 5 månader sedan -
Emrik
gick med för 9 år, 5 månader sedan -
Sibel
gick med för 9 år, 5 månader sedan -
Anna
gick med för 9 år, 5 månader sedan -
Gretha
gick med för 9 år, 5 månader sedan