Bokcirkel Sthlm
Offentlig bokcirkel aktiv 10 månader, 1 vecka sedanHej och välkomna till Bokcirkel Sthlm!
Tanken med denna bokcirkel är att träffas en gång per månad (i Stockholm) och diskutera böcker vi läser tillsammans. Genre spelar inte så stor roll, lite variation gör det hela lite roligare!
Vilka titlar som ska läsas bestämmer vi alla tillsammans, förslag är mer än välkomna.
När vi har blivit några stycken bestämmer vi hur vi ska kommunicera med varandra, ex. via mail eller liknande för att göra det hela lite enklare och för att vi ska kunna börja med vår läsning så fort som möjligt! :)
Hälsningar!
Medlemmar
-
kaisa
gick med för 10 månader, 1 vecka sedan -
Clara
gick med för 10 månader, 1 vecka sedan -
David
gick med för 12 månader sedan -
Simon
gick med för 1 år sedan -
Marc Juvél
gick med för 1 år, 1 månad sedan -
Ellen
gick med för 1 år, 1 månad sedan -
Ella
gick med för 1 år, 3 månader sedan -
Elias.W
gick med för 1 år, 3 månader sedan -
Wilmer
gick med för 1 år, 3 månader sedan -
Sanja
gick med för 1 år, 4 månader sedan -
Rebecka
gick med för 1 år, 4 månader sedan -
Håkan
gick med för 1 år, 4 månader sedan -
Linda
gick med för 1 år, 4 månader sedan -
Selin
gick med för 1 år, 4 månader sedan -
Jonathan Schramm
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Jeanette
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Annette
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Annalill Widman
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Filip
gick med för 8 år, 11 månader sedan -
Therese
gick med för 8 år, 11 månader sedan