Medlemskap

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Renata
      Deltagare

Hej allihopa!

Renata heter jag ;) Med nyfikenhet har jag tagit mig genom livets labyrint i 37 år ;) Bor söder om Stockholm. Det är 11 år sedan jag flyttade till Sverige, ursprungligen från Litauen.
        En bokklubb ska vara kul! Jag vill vara med i en liten bokcirkel och läsa kvalitetslitteratur. För mig funkar att ses via zoom/träffas en gång per månad.Om det finns friluftsentuasiaster som vill kombinera roliga äventyr med diskussioner är det extra bonus:)))

Vi hörs!
        Renata

Vincent
          Deltagare

Hej Renata! Kul! Tips att gå med i Friluftsfrämjandet om du inte har gjort det ännu. :)

Finns det några andra här som var intresserade av att bilda en klubb inom politik, historia och samhälle? Jag tänker att vi kanske får gå över till WhatsApp eller dylikt så småningom. Det är enkelt att glömma bort att kika in här.

Vincent
          Deltagare

Hej! Jag är också intresserad av att gå med i bokklubben. Är 39 år, bor i Sundbyberg och har tidigare verkat inom politiken som förtroendevald, engagerat mig i civilsamhället m.m. Med andra ord, ett stort intresse och engagemang för att läsa om och diskutera denna typ av frågor. :)

Jakob
            Deltagare

Hej, jag vill gärna gå med i er bokklubb! Jag förstår inte – heller – hur man skickar meddelanden, så jag skriver här! Jag är 29, bor i Alvik, och läser mest om politik och ekonomi!

Mvh Jakob

Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.