Intresserad

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Henrik Dalin
      Deltagare

Hej Albin, Richard m.fl. Kul att ni har hittat hit :) Vi har inte riktigt kommit igång än men här är ett förslag: Läsa Knausgårds ”Morgonstjärnan” (som jag läser just nu). Ses på Humlan i Humlegården i mitten av juli och diskutera den. Hur låter det? Vänligen/ Henrik

Emma
          Deltagare

Hej! Är ni igång med bokcirkeln? Jag har haft fullt upp ett par månader men vill gärna starta igång i en bokcirkel nu för att läsa och diskutera! :-)

/Emma

Henrik Dalin
              Deltagare

Hej Emma (och Erica :))

@Emma
                , välkommen med, vi är 4 st som har setts några gånger. Just nu läser vi Kallocain och ska ses på måndag kväll 31/10. Häng gärna på då om du kan/har lust att testa på. Vid Humlegården/Stockholm. Vänligen/ Henrik Ps: Såg att Erica gav sin mail :). om ni inte får kontakt är min: dalin.henrik@gmail.com

Erica
                Deltagare

Hej Emma!
                  Vi har setts ett par gånger och är i full gång! Maila mig gärna på ericaro@kth.se om du vill haka på.

Mvh
                  Erica

Erica
                Deltagare

Hej!
                  Har ni plats för en till? Jag kan tyvärr inte vara med den 18/7 men är gärna med framgent.
                  Ni får gärna maila mig på ericaro@kth.se eller svara här 😊
                  Mvh Erica

Henrik Dalin
                  Deltagare

Kul! Vad sägs om mån 18/7?

(Sen tycker jag gränssnittet är lite lurigt här så jag går gärna över till en vanlig e-mail-tråd :) Så kan vi hänvisa till min/våra adresser om fler vill haka.)

/Henrik

Albin Arnelo
                    Deltagare

Hej Henrik,

Absolut, det blir toppen det! Jag ska kolla upp boken och se till att skaffa den så snart som möjligt!

Ska vi skapa någon grupp utanför denna sida där vi kan hålla kontakten och informera om plats och tid när det är dags att ses? Har inget emot att kommunicera här men får inga notiser såvida jag inte loggar in på hemsidan :).

/Albin

Richard Nilsson
                      Deltagare

Hej hej,

Tack för svar!

Låter jättekul, spanade in boken nu (kul med en längre läsning nu i början av sommaren)
                        Börjar läsa den nu och ses gärna i humlan i juli.

Med vänlig hälsning,
                        Richard.

Albin Arnelo
                      Deltagare

Hej! Mitt namn är Albin och jag är också mer än gärna en del av denna bokcirkel! Har ni kommit igång ännu och har ni plats för en till? :)

/Albin

Richard Nilsson
                        Deltagare

Hej Mika, Emma och Henrik,

Jag sökte runt här efter en bokcirkel och hittade till er tråd. :)

Har ni kommit igång och skulle det finnas möjlighet till en till?
                          (Vet inte riktigt hur allt detta funkar) men tänkte slänga ut mitt intresse och hoppas att vi hörs snart!

Allt gott,
                          Richard.

Henrik Dalin
                          Deltagare

Hej igen Emma!

Ursäkta lite sent svar, javisst, vi kan väl sikta på att ses över en lunch eller efter jobb på något ställe, ha med oss ett förslag på en bok vi tror blir kul för den ännu okända gruppen och bestämma en? :) Har du och @Mika haft kontakt? Fler? /Henrik

Emma
                            Deltagare

Vad kul! Då är vi uppe i 3. Jag bor också innanför tullarna. Ska vi försöka dra igång detta på något sätt?

/Emma

Mika troell
                              Deltagare

Hej Emma!

Ja vad roligt! Tänker ty typ 5-6 pers är en bra mängd?:)

Är som sagt ingen supervan läsare men tycker det vore mysigt och kul att komma igång mer!

Henrik Dalin
                                  Deltagare

Hej Mika och Emma!

Har ni kommit igång med er bokcirkel? :) Jag hakar gärna på om det funkar. 1 gång i månaden-ish låter bra för mig. Bosatt innanför tullarna. /Henrik

Emma
                                  Deltagare

Hej Mika,

Jag är jättegärna med och skapar en bokcirkel :-) Jag är 31 år, bor i Stockholm och tycker också det vore kul att ses ca 1 gång i månaden för att läsa och diskutera.Hör gärna av dig genom att svara på den här tråden.

Med vänlig hälsning,
                                    Emma

Visar 6 svarstrådar
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.