Välj en sida

Hur gör man

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Sara
      Deltagare

Hej!! samma här. Jag fick en avisering på mejl idag att jag hade fått en vänförfrågan. Ny här.

Efter påsk låter som en plan.

Ska vi hitta en annan plattform och fortsätta kontakten?

Min email: saraabenar@hotmail.com

HelenEE
          Deltagare

Hej! Jag har mailat dig Sara och Sofia till de mailadresser ni skrev nedan. Josefin maila gärna någon av ovanstående personer så kan de lägga till dig i mailtråden. Mitt förslag är att vi sed 5 april kl 19 i Lund.

Sofia
          Deltagare

Hej! Jag är också ny och vet inte riktigt heller hur man går tillväga men om du mailar mig på Sofia.h.south@gmail.com så kan vi väl försöka klura ut det tillsammans och försöka få igång det hela? Mvh Sofia

HelenEE
              Deltagare

Hej Sofia och Josefin, kul att ni är intresserade av att vara med och starta denna bokcirkel. Inte varit någon som visat intresse förrän nu. Vad säger ni om att vi bestämmer en dag efter påsk då vi ses på ett glas vin/ fika och planerar upp/ bestämmer en bok vi vill läsa? Jag såg att du skrivit din mail ovan Sofia så jag skriver ett mail till dig också. Det var en till medlem Sara som kanske ser detta och också kan maila dig Sofia så kan du starta en mailtråd?

Ser fram emot att komma igång med denna bokcirkel.

Josefin
              Deltagare

Hej!!

Jag fattade inte hur i hela friden man kommer i kontakt på det här stället? Har lyckats gå med i olika grupper men inte lyckats hitta någon chatt eller så. Hursomhelst. Jag är intresserad av denna bokcirkel!

Visar 2 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.