Välj en sida

Jag är på

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #75863
      Hannes
      Deltagare

        Jag har hittat 2 till kottar, så om du vill kan vi köra 4 pers

      • #75121
        Lili
        Deltagare

          Hahaha nä då det låter super. Jag tänker vi startar när vi är lite fler, har du vänner ta med de också :)

          • #75129
            Hannes
            Deltagare

              Tror inte jag har någon, de flesta av mina vänner läser inte sådär jättemycket, sorry. Based on vad jag har scoutat på den här sidan så verkar studenter ha rätt svårt att hitta folk här (såg en grupp från en annan student som hade gjort basically samma post som du 2023 och inte fått några svar). Tror att studenter snarare använder facebook eller billboards på universitetet för att hitta folk. Du skulle nog kunna printa skiten och sätta upp lite här och var och du känner för, idk om någon kommer nappa, men har hört att det ofta är rätt effektivt

          • #75116
            Hannes
            Deltagare

              As stated in the rubrik så är jag på. 22 årig student, idk om jag borde säga något mer

          Visar 2 svarstrådar
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.