Välj en sida

Hej Helena

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      favoritboken
      Deltagare

Du kan vara med i våran bokcirkel om du vill Vi kommer ses på universitetet i Karlstad klockan sex på kvällen den 19 augusti. Om inte det går att vara med just denna gång kan du naturligtvis vara med vi andra tillfällen

Hej, vad roligt! Den 19e kan jag tyvärr inte, men är gärna med gången efter det!

favoritboken
            Deltagare

Jag och en till har nu haft vår första träff vi kommer ha en ny träff utifrån en ny bok någon gång i september. Bokcirkeln kommer använda Messenger för att kommunicera har du det?

Ja vad fint! Jag är gärna med i september. Ja, jag har Messenger. Lite osäker på hur vi ska hitta varandra bara. Vill du/ni testa att söka på mitt namn? Eller har ni några andra ideer?

favoritboken
                  Deltagare

Antar att du heter som ditt konto jag kanske bara kan söka på dig ser din profilbild ut på något särskilt vis som är lätt att känna igen?

Ja precis! Bilden är en ansiktsbild och jag är ganska ljushåriga på den bilden. Tittar över axeln och har grå tröja (som inte syns så väl). Hojta om du inte hittar!

Hej,

Jag har precis flyttat från Göteborg till Karlstad och är sugen på att gå med i en bokcirkel! Jag är 30 år och jag gillar att läsa det mesta, från klassiker till fantasy. Har några fler anmält sitt intresse?

Mvh
            Helena

favoritboken
              Deltagare

Jag och en till på detta Forum ska träffas 19 augusti och diskutera boken Arma människor av destojevski Har du läst den? Kan kolla om den andra personen tycker det är okej att du hänger på för min del går det bra. Vad jobbar du med om man får fråga är bara nyfiken

favoritboken
              Deltagare

Är du intresserad av att gå med i en bokcirkel? Undrar också hur gammal du är vill bara ha en cirkel med andra som också är vuxna nämligen

Visar 2 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.