Välj en sida

Gå med i bokcirkel

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #74799
      Jessica
      Deltagare

        Hej Anton!
        Tack för ditt svar! Jag skulle vara intresserad, såg inte meddelandet tidigare tyvärr.
        Om ni inte har träffats redan i December hänger jag gärna på, vilken bok läser ni?
        Med vänlig hälsning, Jessica

        • #74868
          Anton
          Deltagare

            Hej Igen.

            Vi har bokat en ny träff i Januari. Om du vill kan jag lägga till dig i våran messenger-grupp.

            Anton

          • #74819
            Anton
            Deltagare

              Hej Jessica!
              Du är mer än välkommen. Vi håller på att läsa ”Mörkrets vänstra hand” av Ursula Le Guin och har planerat att ses den 16e december.
              Med vänlig hälsning Anton.

              • Det här svaret redigerades för 1 år, 6 månader sedan av Anton.
          • #74578
            Anton
            Deltagare

              Hej! Vi är tre stycken som har startat en bokcirkel och har träffats 1 gång. Vi ska ses nästa gång i december om du är intresserad av att vara med. Med vänlig hälsning Anton

            • #74555
              Jessica
              Deltagare

                Hej! Såg inlägget, har det blivit någon bokcirkel? Är ganska nyinflyttad till Karlstad, och tycker mycket om att läsa så skulle gärna vilja vara med! Med vänlig hälsning, Jessica

            Visar 2 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.