Välj en sida

Är gruppen aktiv?

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      500sidor
      Deltagare

Jag såg att du sökte människor till en bokcirkel i Karlstad. Skulle gärna ha en cirkel där man ses i verkligheten och pratar böcker. Typ kanske en träff i månaden. Skulle tycka det vore kul med en cirkel där man även läste böcker som inte var skönlitterära om olika spännande ämnen. Jag är en universitetsstudent som på fritiden bland annat gillar att läsa och spela tv-spel. Av ren nyfikenhet, vad jobbar du med och vilka hobbies har du förutom läsning

500sidor
        Deltagare

Jag såg att du sökte människor till en bokcirkel i Karlstad. Skulle gärna ha en cirkel där man ses i verkligheten och pratar böcker. Typ kanske en träff i månaden. Skulle tycka det vore kul med en cirkel där man även läste böcker som inte var skönlitterära om olika spännande ämnen. Jag är en universitetsstudent som på fritiden bland annat gillar att läsa och spela tv-spel. Av ren nyfikenhet, vad jobbar du med och vilka hobbies har du förutom läsning?

Mikael Söder
          Deltagare

Hej på er!

Mikael heter jag och är 32 år. Jag har tidigare varit med i en annan bokcirkel här på sidan som heter ”Karlstad bokklubb” som tyvärr har dött ut. Som mest var vi ett tiotal personer som läste böcker och träffades. Skulle gärna hitta någon ny bokcirkel att gå med i. Är denna cirkel fortfarande aktiv?

Läser själv helst skönlitterära klassiker, självbiografier och om historia.

Visar 2 svarstrådar
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.