Välj en sida

Starta igång?

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Jasmin Yilmaz
      Deltagare

Hej! Jag vill också vara med, finns det en FB-grupp jag kan gå med i? Så kul!!

Molly
        Deltagare

Toppen! Jag tror att jag har addat dig, mitt användarnamn är @molly.feldt.5 tydligen hittade jag nu!☺️

Ylva
            Deltagare

Ååh! Jag vill också vara med! :D

Maryam
                Deltagare

Hej! Vad kul, du får jättegärna adda mig på Facebook via den länken jag la upp!

Maryam
              Deltagare

Hej, guys! Ja men så roligt! Ska jag göra en fb grupp? Jag försökte hitta dig Molly, men det kom fram flera andra så visste nt vilken profil som var din. Här e länk till min profil iallafall: https://www.facebook.com/share/1FRQZRcyUT/?mibextid=wwXIfr

Bara adda så fixar jag grupp!!

Molly
                Deltagare

Ellerhur! Jag har väntat på en bokcirkel i Halmstad sen jag flyttade hit☺️

Matilda
                  Deltagare

Hej! Jag trodde denna sidan skulle lägga ner men det verkar ju inte så! Hade helt släppt detta men det hade varit jättekul om vi kunde starta något!

Molly
                    Deltagare

Ja det tycker jag! Jag heter Molly Nordh Feldt på messenger☺️

Maryam
                      Deltagare

Hej! Jag tänkte nu när vi börjar bli lite fler så kanske vi kan sätta igång! Ska vi skapa någon grupp på Messenger elr vad tycker ni?

Visar 6 svarstrådar
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.