Intresserad!

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      Monika Lundberg
      Deltagare

Hej.
        Jag är helt ny på det här på bokcirklar men saknar väldigt ofta att diskutera böcker jag läst. Det skulle också vara väldigt intressant att läsa böcker jag själv inte valt, lite skrämmande också förstås.
        Jag skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få komma med på hälsa på i er bokcirkel, sedan får väl ni bestämma om ni tycker jag passar in hos er.

Vänliga hälsningar Monika.

Jag vet inte ni behöver min e-post men här kommer den i alla fall:
        monikalundberg@hotmail.com

Hej!
          Magdalena heter jag och jag är också ny här på bokcirklar. Jag är gärna med i den här gruppen om plats finns. Tyvärr har jag förhinder den 25/9 då ni ska ses på stadsbiblioteket, men är gärna med nästa träff.
          Brukar ni konversera i messenger eller är det här ni brukar lägga upp om träffar?
          Mvh Magdalena

Monika Lundberg
        Deltagare

Hej.
          Jag är helt ny på det här på bokcirklar men saknar väldigt ofta att diskutera böcker jag läst. Det skulle också vara väldigt intressant att läsa böcker jag själv inte valt, lite skrämmande också förstås.
          Jag skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få komma med på hälsa på i er bokcirkel, sedan får väl ni bestämma om ni tycker jag passar in hos er.

Vänliga hälsningar Monika.

Jag vet inte ni behöver min e-post men här kommer den i alla fall:
          monikalundberg@hotmail.com

Leyla
          Deltagare

Hej när ska ni ses nästa gång ?

Gigi
              Deltagare

@Leyla vnästa gång vi ses är 25/9 kl 16 på Stadsbiblioteket i Gbg. Vi är tre personer än så länge och vi bestämde att vi ska läsa Morgonstjärnan av Karl Ove Knausgård tills nästa träff!

Kom gärna! Det vore så trevligt.

Felix Persson
                  Deltagare

Hej,
                    finns det plats för mig med att komma det datumet? Har letat efter en bokcirkel i en tid och boken till den 25/9 låter riktigt intressant.

Med vänliga hälsningar
                    Felix Persson

Gigi
                      Deltagare

Hej Felix!

Så härligt! Vi är bara glada ju fler vi blir. Vi har en grupp på messenger där vi har lite kontakt runt bokcirkeln. Hojta om du vill läggas till. Annars anslut på stadsbiblioteket nästa gång.

Gigi
                  Deltagare

@Mona hej Mona! Vi är en grupp på 3 personer som ska se idag kl 18 på Evas Paley för uppstart av bokcirkel. Kom gärna!

Mona
                    Deltagare

Hej! Jag är också intresserad av att vara med. Vardagskvällar mellan från 18.00 funkar bäst för mig med :)

Visar 4 svarstrådar
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.