Välj en sida

Vad ska vi läsa?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
    Inlägg
    • #81721
      Beata
      Deltagare

        Heej, jag vill gärna gå med i denna bokklubb!! Heter beata dahlberg på facebook om ni vill lägga till mig i chatten!

        • #82188
          Saga
          Deltagare

            Hej! Vet inte om jag skriver på rätt ställe, men går gärna med i bokklubben om den är aktiv fortfarande. Har inte så bra koll på denna sida. Jag läser det mesta, också gärna Sally Rooney och liknande! Är 21 år och bor i södra Stockholm :)
            //Saga Arledal

        • #80481
          Adam
          Deltagare

            Är den här gruppen fortfarande aktiv?

          • #79377
            Britta
            Deltagare

              Haha ja den här hemsidan är inte super lättnavigerad! Lägg gärna till mig på facebook, Britta Oberlack heter jag där :)

            • #79294
              kaisa
              Deltagare

                Hej! Jag har ingen aning hur man borde använda den här webbsidan, lol. Men: jag har nyligen flyttat till Stockholm och vill gärna hitta människor som vill diskutera böcker & kanske fika samtidigt. Jag läser gärna olika slags böcker, så samtidslitteratur av kvinnliga författare passar mig bra. Sist läste jag Mjölk och bröd av Karolina Ramqvist, och det tyckte jag jättemycket om. Nu tänkte jag faktiskt just börja med Intermezzo av Rooney!

                kaisa, 26 år :–)

            Visar 3 svarstrådar
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.